ΤΟ BRAND NAME ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ


Η Σπάρτη είναι γνωστή στα πέρατα του κόσμου από την αρχαία ιστορία της, τη δόξα και τη φήμη της ως πόλης – κράτους, που διαδραμάτισε πρωταγωνιστικό ρόλο στα πολιτικά και στρατιωτικά δεδομένα της εποχής. Πρόσφατα, κοντινό μου πρόσωπο που βρέθηκε στο Ινστιτούτο Γλώσσας της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ στο Τέξας, όταν είπε ότι είναι από την Ελλάδα και τη Σπάρτη, ο Αμερικανός καθηγητής του, του απήγγειλε στα ελληνικά το επίγραμμα του Σιμωνίδη: «Ω ξειν αγγέλειν Λακεδαιμονίοις…».

    Αυτή η αιώνια λάμψη της Σπάρτης μπορεί σήμερα να αποτελέσει ένα σπουδαίο μέσο προβολής της σύγχρονης πόλης μας, μετασχηματισμένο βέβαια με σημερινούς όρους και σημεία αναφοράς. Στο πλαίσιο του μάρκετινγκ, είναι απαραίτητο η Σπάρτη να αποκτήσει νοηματική ταυτότητα, μέσω της οποίας θα δημιουργηθούν και θα προωθηθούν τα τουριστικά, αγροτικά και πολιτιστικά προϊόντα της. Το Σπάρταθλον αποτελεί ένα από τα πρώτα και μάλιστα επιτυχημένα παραδείγματα προβολής του τόπου, μέσω της αρχαίας ιστορίας.

  Εμείς διαθέτουμε πραγματικά μια πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και ένα μοναδικό φυσικό περιβάλλον, που μπορούν κάλλιστα να αξιοποιηθούν για την υλοποίηση μιας τέτοιας στρατηγικής. Άλλες χώρες έχουν ήδη πετύχει με τον τρόπο αυτό τη δημιουργία και προώθηση αναγνωρίσιμων ποιοτικών προϊόντων τους, όπως η Σκωτία με το ουίσκι, που έχει ως ετικέτα την πέρδικα μέσα στο ορεινό περιβάλλον των υψιπέδων της ενδοχώρας της.  

   Η προστιθέμενη αξία που θα δημιουργηθεί από το brand name της Σπάρτης μπορεί να διατηρηθεί μακροχρόνια και να συμβάλλει καθοριστικά στην οικονομική ανάπτυξη, τον εκσυγχρονισμό των υποδομών και εν τέλει στη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των πολιτών.

 Σαραντούλα Κεφαλά - Κουφού 

Υποψήφια Βουλευτής ΠΑΣΟΚ Λακωνίας

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΑΣΧΑ ΚΥΡΙΟΥ ΠΑΣΧΑ !

ΣΤΟΝ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟ ΠΕΤΡΙΝΑΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ

ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΛΙΑΣ & ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΔΙΟΥ ΣΤΗ ΣΠΑΡΤΗ